Drobečková navigace

Úvod > Podpora > Helpdesk

Helpdesk

Využijte našeho HelpDesku!

Jsme připraveni řešit jak nové požadavky, nečekané technikálie nebo s Vámi konzultovat, co potřebujete:

 

V HelpDesku najdete i manuál, který je roztříděný podle témat v Bázi znalostí.

Snadno se zorientujete - je navržen tak, aby byl přehledný a transparentní.

Jednotlivé požadavky jsou zapisované ve formě Ticketů.

V každém z nich je vidět celá historie co řešilo vč. všech odpovědí.

Abychom věděli, jak moc na to spěcháte, můžete si zvolit urgentnost.

Pro lepší představu, je možnost vkládání obrázků, odkazů a PrintScreenů

Žádné zaokrouhlené hodiny, časový záznam servisních služeb se počítá na minuty :-)

 

Rozcestník našeho HelpDesku

Prohlédněte si naše praktické články, návody a materiály.

Báze znalosti

Časté dotazy, manuály, novinky

Otevřít Bázi znalostí ->

Video průvodce

Přehledná videa, která Vás seznámí s některými komplexnějšími oblastmi Highlanderu,

Otevřít video průvodce ->

Komunitní fórum

Vaše názory, zkušenosti a komentáře.

Vstoupit do komunitního fóra ->

Nový požadavek

Pokud nás kontaktujete poprvé nebo jste ztratili číslo požadavku, založte prosím nový požadavek.

Vytvořit nový požadavek ->