Jsme připraveni řešit jak nové požadavky, nečekané technikálie nebo s Vámi konzultovat, co potřebujete:
V HelpDesku najdete i manuál, který je roztříděný podle témat v Bázi znalostí.
Snadno se zorientujete - je navržen tak, aby byl přehledný a transparentní.
Jednotlivé požadavky jsou zapisované ve formě Ticketů.
V každém z nich je vidět celá historie co řešilo vč. všech odpovědí.
Abychom věděli, jak moc na to spěcháte, můžete si zvolit urgentnost.
Pro lepší představu, je možnost vkládání obrázků, odkazů a PrintScreenů
Žádné zaokrouhlené hodiny, časový záznam servisních služeb se počítá na minuty :-)
Prohlédněte si naše praktické články, návody a materiály.
Přehledná videa, která Vás seznámí s některými komplexnějšími oblastmi Highlanderu,
Pokud nás kontaktujete poprvé nebo jste ztratili číslo požadavku, založte prosím nový požadavek.