Drobečková navigace

Úvod > FAQ

FAQ

NEJČASTĚJŠÍ KLADENÉ OTÁZKY => ZEPTEJTE SE, CO VÁS ZAJÍMÁ, RÁDI VÁM ODPOVÍME :-)

Musí mít naše organizace registrované služby, abychom mohli používat program Highlander?

Nemusí, nastavení programu a sledování kategorií je individuální a na míru včetně neregistrovaných poskytovaných služeb.

Mám zájem vyzkoušet si demo verzi, jak mám postupovat?

Stačí se nám ozvat přes uvedené kontakty (e-mail/telefon) nebo kontaktní formulář. Řekneme si pár informací a vše ostatní zařídíme.

Chtěli bychom v programu něco upravit, je to možné?

Ano, napište svůj požadavek přímo do HelpDesku a my se vám ozveme, zda je taková úprava možná.

Poskytujeme terénní služby, je možno zapisovat do programu přímo v terénu?

Ano, ale doporučujeme nejlépe notebook, případně tablet, kvůli zobrazení. Na mobilu program také uvidíte, ale na zapisování je to příliš malé zobrazení.

Jaké potřebuji technické vybavení k programu?

Stačí vám počítač, notebook nebo tablet a internetové připojení. Žádné instalace nebo licence nepotřebujete.

Je nějaké omezení ohledně počtu uživatelů nebo pracovišť / středisek?

V našem programu Vás nijak nelimitujeme, můžete mít neomezený počet pracovníků, klientů, pracovišť i středisek.

Potřebovali bychom mít vlastní Exporty, můžete nám je upravit?

Ano, exporty Vám můžeme naprogramovat přímo na míru, tak jak potřebujete pro sebe nebo pro Vašeho donátora.

Chtěli bychom zamezit zapomínání vyplňování některých údajů, jak tomu zabránit?

Jednoduše si ve Formulářích nastavíte zda je pole povinné nebo nepovinné. Když je povinné, zápis bez něj nelze uložit.